Cui ne adresăm

Unități medicale private și publice

Serviciile noastre vă ajută în gestionarea apelurilor, cât și în reducerea costurilor. În plus, serviciile oferite pot fi extinse fără ca dumneavoastră să fiți nevoiți să angajați personal suplimentar, să realizați investiții de capital sau de instruire.

Modelul nostru se învârte în jurul dumneavoastră și al pacienților dumneavoastră

Soluțiile noastre personalizate răspund nevoilor dumneavoastră și oferă soluții cruciale pentru asistența medicală de astăzi. Unele dintre numeroasele servicii oferite de Medicalo sunt: ​​reprezentare front desk și gestionarea apelurilor, gestionarea apelurilor primite de la pacienți, planificarea programărilor, răspunsul la întrebările pacienților și descrierea serviciilor, gestionarea apelurilor de urgență, creșterea satisfacției pacientului, confirmarea programărilor și alte servicii de informare.

Serviciile suplimentare și volumul crescut de apelanți pot fi gestionate fără efort, fără a mai fi necesar să investiți în personal suplimentar. Fie că primiți douăzeci și douăzeci de mii de apeluri pe lună, platforma noastră va sprijini fără probleme volumul dumneavoastră de apeluri.

Costul real pentru angajarea unei recepționiste VS externalizarea serviciilor către Medicalo

Un număr din ce în ce mai mare de manageri recunosc că externalizarea serviciilor de preluare/efectuare de apeluri implicit programări, este o modalitate excelentă de a controla costurile și de a îmbunătăți serviciile oferite clienților.

Spre deosebire de un serviciu clasic de call center, noi vă oferim agenți care au rolul de recepționeri virtuali care pot oferi o gamă largă de servicii. De fapt, filozofia de bază a acestui concept este faptul că agentul este angajat în apelul respectiv ca și cum ar fi personalul dumneavoastră de pe recepție/frontdesk, și nu ca un serviciu terț.