Servicii Medicalo

Soluții Call Center

  • Preluare apeluri
  • Efectuare de programări
  • Confimare telefonică a programărilor, reamintire
  • Contactarea clienților/pacienților
  • Explicarea instrucțiunilor de pregătire, înainte de consultație/investigație, preoperator/postoperator
  • Oferirea de informații conform unui protocol personalizat
  • Procesarea și efectuarea apelurilor urgente
  • Gestionarea e-mailului, programări și informații
  • Sondaje de cercetare de piață
  • Preluare și tratare reclamații
  • Gestionarea bazelor de date

Soluții automatizate

  • Confirmare/Reminder prin SMS și/sau e-mail
  • Servicii automate de răspuns
  • Programe personalizate de răspuns
  • Programe IVR personalizate

Servicii de tip INBOUND

  • Preluare apeluri cu operator uman
  • Înregistrarea programărilor în aplicația centrului medical
  • Procesarea programărilor efectuate online
  • Info Line – număr de telefon disponibil pentru clienții centrelor medicale

Servicii de tip OUTBOUND

  • Verificare și confirmare înregistrări
  • Promovare oferte speciale către baze de date de posibili clienți sau medici
  • Up-sell & Cross-sell de produse și servicii
  • Generare de leaduri – programe de fidelizare a pacienților
  • Cercetare de marketing –  Nevoile clientului, Evaluarea satisfacției nevoilor clientului
  • Colectare Feedback în legătură cu serviciile prestate

În unitățile medicale cu un număr mare de pacienți și implicit un număr mare de apeluri primite în fiecare zi, pacienții așteaptă mult timp până la preluarea apelului, primesc ton ocupat, sau în unele cazuri personalul de la recepție nu poate prelua toate apelurile și nu are posibilitatea de a reveni asupra apelului din cauza activității de recepție.

Ca urmare, pacienții dumneavoastră sunt adesea frustrați atunci când încearcă să vorbească la telefon cu personalul dumneavoastră, pentru efectuarea unei programări sau pentru diverse informații. În același timp clienții fizici care se prezintă la recepția unității spitalicești se simt neglijați de personalul de la recepție care încearcă să gestioneze atât apelurile primite cât și situațiile legate de pacienții prezenți în cadrul unității spitalicești.

Noi vă oferim servicii eficiente de comunicare cu pacienții dumneavoastră și vă ajutăm să gestionați în mod eficient volumul de apeluri dar și reducerea costurilor companiei dumneavoastră.

  • Creșterea nivelului de servicii pentru pacienți și a eficienței personalului de pe recepție/frontdesk
  • Soluție eficientă din punct de vedere al costului pentru traficul mare de apeluri

Costuri scăzute și pacienți fericiți!

În urma unui protocol bine stabilit și a instrucțiunilor dumneavoastră, agenții Medicalo vor procesa apelurile prin furnizarea de servicii de procesare a informațiilor, prin recepționarea e-mail-urilor, programarea pacienților, a întâlnirilor și tratarea întrebărilor de rutină ca și cum agenții noștri ar fi în spatele recepției unității medicale.