- preluare/efectuare apeluri
- informare servicii clinică
- efectuare programări
- pregatire pre-operatorie pacient
- informare post-operatorie pacient
- managementul programărilor
- proceduri de lucru
- scripturi personalizate
- scenarii situaționale
- monitorizare și raportare lunară
- traininguri lunare
- comunicare constantă cu membrii echipei clinicii
Comunicarea empatică și eficientă cu pacientul este de importanță maximă pentru furnizorii de servicii medicale deoarece reprezintă o modalitate de creștere a veniturilor. Oferim cursuri și scripturi personalizate de comunicare și relaționare cu pacienții pentru receptia dumneavoastra și echipa de call center intern. Pentru că știm cât de ocupat este personalul dumneavoastră, vă oferim și cursuri video standard care va ajuta receptia să comunice mai eficient cu pacienții.
Cu o experientă de 4 ani în domeniul serviciilor medicale oncologice, echipa noastră de specialiști este condusă de un navigator de pacienți acreditat. Lucrând împreună cu oncologi, radioterapeuți, chirurgi, nutriționiști și psihologi, ghidăm pacienții în calătoria lor prin sistemul medical. Echipa noastră este instruită pentru a oferii servicii premium funizorilor de servicii medicale oncologice.
Consultanță în vederea creșterii calității serviciilor de sănătate, prin dezvoltarea de programe și soluții complete, oferite de specialiștii noștri în managementul calității serviciilor de sănătate.
- Implementare proceduri de lucru în cadrul clinicii.
- Recrutare și predare personal instruit conform procedurilor clinicii.
- "Clinică la cheie" - avizare și autorizare, recrutare și formare de personal, proceduri de lucru, sistem de monitorizare, KPI, site și promovare online.